acon
Legacy Member
Ik start een half uur geleden mijn laptop op, vista start, ik log in.
Dan kreeg ik een melding dat ik m'n vista moest activeren.
Ik m'n key ingegeven (degene die onderaan m'n laptop plakt, dus een echte).
Toen kreeg ik te horen dat die key een niet correcte key was.
Op dit moment kan ik alleen nog maar in veilige modus in vista geraken.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?
Dan kreeg ik een melding dat ik m'n vista moest activeren.
Ik m'n key ingegeven (degene die onderaan m'n laptop plakt, dus een echte).
Toen kreeg ik te horen dat die key een niet correcte key was.
Op dit moment kan ik alleen nog maar in veilige modus in vista geraken.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen valt?