Archief - Achtergrond media center resetten?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Whitespliff

Legacy Member
Hello,

Ben er nu al ff achter aan't zoeken maar vind het maar ni:
De 1ste keer ik media center opstartte had ik men medialibrary nog niet in orde gemaakt (oa. de albumart).
Ondertussen is dit allemaal in orde gebracht maar als in de 'Nu afspelen' modus zit (waar alle albumart langzaam over de achtergrond rolt) blijft deze die van de 1ste keer weergeven.
Maw, ik heb veel blanco figuurtjes & da's ni mooi hé.
Heb alles al eens uit men bibliotheek gesmeten & opnieuw toegevoegd (zodat alles terug opnieuw wordt ingelezen & geïndexeerd) maar media center blijft de albumart v/d 1ste keer weergeven.

Vraagje is dus, is dit ergens opgeslagen & kan ik dit resetten?
De exe van media center is in c:\windows\ehome\ maar kan precies nergens een bestand vinden waar de gegevens instaan die ik nodig heb.

Iemand een idee waar ik dit kan vinden?

Tnx

Whitespliff

Legacy Member
Heb zelf al vrij grondig gezocht maar vind het echt ni, niemand een idee?
Veronderstel da heel den boel eraf smijten zou werken maar da doe ik liever ni natuurlijk.

RpR

Legacy Member
een oplossing is een nieuwe gebruiker aanmaken en uw oude verwijderen dan zal je probleem zeker opgelost geraken.

Whitespliff

Legacy Member
RpR zei:
een oplossing is een nieuwe gebruiker aanmaken en uw oude verwijderen dan zal je probleem zeker opgelost geraken.
Mja, da kan misschien wel werken maar da zie ik precies ni direct zitten.
Windows kennende gaat da nen hoop folders enzo dupliceren & wie weet wa nog allemaal.
Exit zei:
ff google:
Neologies.net: How to reset your Vista Media Center Extender media library
To clear out a media center library, you need to delete the library database files (or move them to another folder if you want to back them up). These files can be found here:

C:\Users\Mcx#\AppData\Local\Microsoft\Media Player

dus eens in die map van uw gebruiker gaan zien ...
Die folder had ik nog ni gevonden, heb alles is gewist zodat alles opnieuw moest worden ingelezen (albumart cache is 1 v/d folders) maar ik krijg net hetzelfde weer te zien.


Tnx voor de reply's maar ik geef het op, 't is & blijft windows & was eigenlijk te tevreden over Win7 dus nu kan ik toch op iets kakken hé ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan