Homer`
Legacy Member
Beste,
Ik heb een Acer Aspire 8730G (versie zonder bluetooth of fingerprint) Zoals je hier kan zien is er rechts van het toetsenbord een apart gedeelte met knopjes. Links in dat gedeelte staat een knop play/pauze, daaronder stop, daaronder vorige, daaronder volgende. Deze werken allemaal perfect. Rechts van deze knoppen echter staat een volumebar die normaal uw systeemvolume kan aanpassen, het is met ingebouwde leds zodat je weet hoe luid het staat (zowel de toetsen als die volumebar zijn soort van touchscreen, dus niet echt 'duwknoppen')
Ik heb gisteren een format gedaan, windows 7 home premium 32bit clean install (maar deze stond er voor ook al op! Dus ik ben niet overgestapt van Vista naar W7) en dan mijn drivers gaan zoeken.
Al iets raar dat ik tegenkwam: Windows update geeft mij drivers voor m'n grafische chip (9300M GS), maar als k daarna op de site van nvidia ga kijken blijken er nog nieuwere drivers te zijn. Ik heb die dan maar geïnstalleerd. Maar dit is het probleem eigenlijk niet, dit wel:
die knoppen werken zoals gezegd dus perfect (gebruik: wmp) maar die volumebar niet.. Ik heb al vanalles geprobeerd, alle drivers van acer's website gehaald, die acer empowering technology + acer eAudio, maar niets werkt.. Dit is best wel ellendig, want het is zeer handig als je snel het volume naar beneden of boven wilt trekken.
Google vindt ook niets relevants..
Misschien weten jullie iets? Bedankt.
Bram
Ik heb een Acer Aspire 8730G (versie zonder bluetooth of fingerprint) Zoals je hier kan zien is er rechts van het toetsenbord een apart gedeelte met knopjes. Links in dat gedeelte staat een knop play/pauze, daaronder stop, daaronder vorige, daaronder volgende. Deze werken allemaal perfect. Rechts van deze knoppen echter staat een volumebar die normaal uw systeemvolume kan aanpassen, het is met ingebouwde leds zodat je weet hoe luid het staat (zowel de toetsen als die volumebar zijn soort van touchscreen, dus niet echt 'duwknoppen')
Ik heb gisteren een format gedaan, windows 7 home premium 32bit clean install (maar deze stond er voor ook al op! Dus ik ben niet overgestapt van Vista naar W7) en dan mijn drivers gaan zoeken.
Al iets raar dat ik tegenkwam: Windows update geeft mij drivers voor m'n grafische chip (9300M GS), maar als k daarna op de site van nvidia ga kijken blijken er nog nieuwere drivers te zijn. Ik heb die dan maar geïnstalleerd. Maar dit is het probleem eigenlijk niet, dit wel:
die knoppen werken zoals gezegd dus perfect (gebruik: wmp) maar die volumebar niet.. Ik heb al vanalles geprobeerd, alle drivers van acer's website gehaald, die acer empowering technology + acer eAudio, maar niets werkt.. Dit is best wel ellendig, want het is zeer handig als je snel het volume naar beneden of boven wilt trekken.
Google vindt ook niets relevants..
Misschien weten jullie iets? Bedankt.
Bram