m1dnight
Legacy Member
Hallo allemaal,
Ik ben momenteel aan een case aan het werken voor school, en zit met een klein probleempje ivm het maken van een formulier in access.
Ik heb een formulier om patienten van een kinésist te raadplegen. Maar in dat formulier, als je next record klikt, na de laatste record gaat hij naar een (new) record, en dit is niet de bedoeling. Is er een optie die ik over het hoofd zie?
Iemand had al gezegd dat ik een nieuwe knop moest maken, en zelf een macro er achter stoppen, is er een andere manier?
Screenshot
Thnx!
Ik ben momenteel aan een case aan het werken voor school, en zit met een klein probleempje ivm het maken van een formulier in access.
Ik heb een formulier om patienten van een kinésist te raadplegen. Maar in dat formulier, als je next record klikt, na de laatste record gaat hij naar een (new) record, en dit is niet de bedoeling. Is er een optie die ik over het hoofd zie?
Iemand had al gezegd dat ik een nieuwe knop moest maken, en zelf een macro er achter stoppen, is er een andere manier?
Screenshot
Thnx!