gilius_caesar
Legacy Member
De buttons op het 9lives forum werken niet. Het gaat over ^die knoppen als ge replied, en over de smilies.
Lettertypen en grootten werkt wel.
De skins maken niet uit. In IE werkt het wel.
Op andere sites gaat het wel op een vbulletin forum, maar daar lijkt ook iets fout te gaan. (gans de knoppenbalk verschuift bij mouse-over).
de [x] [/x] tags kan ik wel gebruiken, ik kan ze gewoon niet indrukken.
Iemand een idee?
Lettertypen en grootten werkt wel.
De skins maken niet uit. In IE werkt het wel.
Op andere sites gaat het wel op een vbulletin forum, maar daar lijkt ook iets fout te gaan. (gans de knoppenbalk verschuift bij mouse-over).
de [x] [/x] tags kan ik wel gebruiken, ik kan ze gewoon niet indrukken.
Iemand een idee?