Ronin.be
Legacy Member
Ik heb een HP Pavilion dv9700 17" waar ik al sinds het begin 1440x900 als resolutie heb. Nu heb ik op een laptop van het werk (15.4") gezien dat die 1680x1050 als resolutie heeft staan wat me beter lijkt. Ik kan enkel maar 1440x900 als hoogste resolutie nemen.
Moet ik nu gewoon op de nvidia website (heb een NVIDIA GeForce 8600M GS) de laatste driver downloaden?
Bedankt!
Moet ik nu gewoon op de nvidia website (heb een NVIDIA GeForce 8600M GS) de laatste driver downloaden?
Bedankt!

