Private Joker
Legacy Member
GSM paar maand oud, één keer laten vallen.
- Scherm gebarsten bovenaan, maar werkt nog perfect. Ligt nu screen protector op.
Verder wel krassen op het scherm van voor het gebruik van de protector.
- "Aan"-knop is verdwenen. Ik heb hierover gegoogled, maar vind die niet apart.
Batterij nog in perfecte staat. Komt ook met oplader (micro usb).
Iemand een idee wat ik hier nog voor kan krijgen?
- Scherm gebarsten bovenaan, maar werkt nog perfect. Ligt nu screen protector op.
Verder wel krassen op het scherm van voor het gebruik van de protector.
- "Aan"-knop is verdwenen. Ik heb hierover gegoogled, maar vind die niet apart.
Batterij nog in perfecte staat. Komt ook met oplader (micro usb).
Iemand een idee wat ik hier nog voor kan krijgen?