mja , gezien het feit dat een socket 754 moederbord quasi onverkrijgbaar is tegenwoordig , en je een sweex voeding hebt, denk ik wel. je kan er wss wat meer uit krijgen , maar dan moet je iemand zoeken die per se een socket 754 processor nodig heeft (een fervent OCer op 754 is moeilijk te vinden, en die cpu's gaan bijna uitsluitend kapot door OCen/warmte)