forever_alone
Legacy Member
ik heb hier mijn kaart nog liggen wegens aankoop van nieuwe kaart vorige maand
aangekocht 8/2011
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten ATI/AMD - Radeon HD6000 - XFX 2GB D5 X HD6970
ik denk dat ik toch zeker nog 250€ moet kunnen krijgen ervoor...
aangekocht 8/2011
ALTERNATE - HARDWARE - Grafische kaarten - PCIe kaarten ATI/AMD - Radeon HD6000 - XFX 2GB D5 X HD6970
ik denk dat ik toch zeker nog 250€ moet kunnen krijgen ervoor...