stryker000
Legacy Member
Hi all
Het wordt tijd dat ik eens meega met mn tijd en eens begin te denken aan een nieuwe videokaart.
In mn huidige pc zit dus een XFX HD4890 Black edition die standaard overclocked is. Deze is ~19% sneller dan een standaard 4890. Maar ik heb geen idee hoeveel ik hiervoor moet vragen.
can someone help me?
Het wordt tijd dat ik eens meega met mn tijd en eens begin te denken aan een nieuwe videokaart.
In mn huidige pc zit dus een XFX HD4890 Black edition die standaard overclocked is. Deze is ~19% sneller dan een standaard 4890. Maar ik heb geen idee hoeveel ik hiervoor moet vragen.
can someone help me?