siske212
Legacy Member
Vraagje; stel dat ik mijn grafische kaart XFX 7900 GT verkoop, hoeveel kan ik hier nog voor vragen? De kaart is iets beter gemaakt dan andere 7900 GT kaarten door XFX, maar dit zal waarschijnlijk niet veel uitmaken qua prijs... De kaart is niet veel gebruikt en 1 jaar oud.
Dank voor reactie
Dank voor reactie
