TearsfLuna
Legacy Member
Kzou eventueel mijn oude xbox 360 willen verkopen, afhankelijk van wat ik er nog voor kan krijgen; anders hou ik m gewoon als reserve of geef ik m aan mijn broer
Premium model
Aangekocht in januari 2008; hij word in enkele dagen 4 jaar!
Hij heeft iets minder dan 2 jaar geleden een E74 error gekregen;
Ze hebben hem ofwel gemaakt toen ofwel n nieuwe gegeven..
Heb er toen naar gekeken maar kon t eigelijk ni zeggen, daar heeft nooit n kras opgezeten! Enfin
Xbox + nodige bekabeling
20 GB HDD
Wireless Networking Adapter, de eerste witte, niet de nieuwe zwarte 'n'
En dan 2 witte draadlozen controllers, gebruikte staat; eentje zou eigelijk open moeten gemaakt worden om wat vuil achter het RB knopke uit te halen want die blijft wel eens zitten, op zich zo verholpen maar had geen zin om daar n speciaal schroevendraaierke voor te halen of het sterpunt af te breken.. En heb uiteindelijk gewoon n nieuwe xbox gekocht
Xbox is altijd goed verzorgd geweest, nooit gevallen of iets dergelijks..
Premium model
Aangekocht in januari 2008; hij word in enkele dagen 4 jaar!
Hij heeft iets minder dan 2 jaar geleden een E74 error gekregen;
Ze hebben hem ofwel gemaakt toen ofwel n nieuwe gegeven..
Heb er toen naar gekeken maar kon t eigelijk ni zeggen, daar heeft nooit n kras opgezeten! Enfin
Xbox + nodige bekabeling
20 GB HDD
Wireless Networking Adapter, de eerste witte, niet de nieuwe zwarte 'n'
En dan 2 witte draadlozen controllers, gebruikte staat; eentje zou eigelijk open moeten gemaakt worden om wat vuil achter het RB knopke uit te halen want die blijft wel eens zitten, op zich zo verholpen maar had geen zin om daar n speciaal schroevendraaierke voor te halen of het sterpunt af te breken.. En heb uiteindelijk gewoon n nieuwe xbox gekocht

Xbox is altijd goed verzorgd geweest, nooit gevallen of iets dergelijks..