Archief - Xbox 360 en alles erbij.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drakengeest

Legacy Member
Ik ben aan het twijfelen of k mijn xbox niet zou verkopen, maar dan zou het wel nog waard moeten zijn. Dus hier wat ik verkoop.

Hardware

4 x Controllers
1 plug and play
1 HD dvd player + remote
1 Console (Jasper)
1 120 gb HD
1 Under ear Plantronics headset
1 Gitaar gibson
1 Drum rock band
1 Draagbaar drum van Madcatz
1 Gitaar van guitar hero 5

Software

FIFA 10
Guitar hero 5
Gears of war 2 collectors ed
Halo 3 collectors ed
Gears of War collectors ed
Ninja gaiden
Call of duty 2
Devil may cry 4 collectors ed
Mass Effect 2
Assassins creed
GTA 4
ODST
COD 4
Rock band 2
Halo 2
Mass effect 1

MaxPerfect

Legacy Member
4 x Controllers --> 80 euro
1 plug and play --> 10 euro
1 HD dvd player + remote --> 60 euro
1 Console (Jasper) --> 80 euro
1 120 gb HD --> 75 euro
1 Under ear Plantronics headset --> 20 euro
1 Gitaar gibson --> 50 euro
1 Drum rock band --> 30 euro
1 Draagbaar drum van Madcatz --> 30
1 Gitaar van guitar hero 5 --> 25 euro

Software

FIFA 10 --> 8,5 euro
Guitar hero 5 --> 10 euro
Gears of war 2 collectors ed --> 20 euro
Halo 3 collectors ed --> 20 euro
Gears of War collectors ed --> 15 euro
Ninja gaiden --> 15 euro
Call of duty 2 --> 10 euro
Devil may cry 4 collectors ed --> 25 euro
Mass Effect 2 --> 25 euro
Assassins creed --> 8 euro
GTA 4 --> 12,5 euro
ODST --> 10 euro
COD 4 --> 15 euro
Rock band 2 --> 15 euro
Halo 2 --> 5 euro
Mass effect 1 --> 10 euro

Dus een totaal van rond de 650...

drakengeest

Legacy Member
MaxPerfect zei:
4 x Controllers --> 80 euro
1 plug and play --> 10 euro
1 HD dvd player + remote --> 25 euro
1 Console (Jasper) --> 80 euro
1 120 gb HD --> 50 euro
1 Under ear Plantronics headset --> 12 euro
1 Gitaar gibson --> 15 euro
1 Drum rock band --> 20 euro
1 Draagbaar drum van Madcatz --> 15
1 Gitaar van guitar hero 5 --> 15 euro

Software

FIFA 10 --> 5 euro
Guitar hero 5 --> 10 euro
Gears of war 2 collectors ed --> 15 euro
Halo 3 collectors ed --> 15 euro
Gears of War collectors ed --> 12 euro
Ninja gaiden --> 10 euro
Call of duty 2 --> 10 euro
Devil may cry 4 collectors ed --> 12 euro
Mass Effect 2 --> 15 euro
Assassins creed --> 5 euro
GTA 4 --> 12,5 euro
ODST --> 8 euro
COD 4 --> 12 euro
Rock band 2 --> 12 euro
Halo 2 --> 5 euro
Mass effect 1 --> 8 euro

Dus een totaal van rond de 500...

Ik zal eens bijzetten wat ik zelf denk dat het waard is. Want ik zou het direct verkopen moest er iemand 650 betalen voor mijn pakket daar.

Wat denken de rest?

fredenevy

Legacy Member
drakengeest zei:
Ik zal eens bijzetten wat ik zelf denk dat het waard is. Want ik zou het direct verkopen moest er iemand 650 betalen voor mijn pakket daar.

Wat denken de rest?

denkt dat jouw schatting idd veel realistischer is :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan