Soeverein
Legacy Member
Ik denk dat ik mijn Xbox 360 weg ga doen. Misschien ook nog de Wii, maar die is eigenlijk van mijn vriendin dus haar keus. Reden is dat ik gewoon bijna niet meer op console speel. De PS3 is de enige die nog gebruikt wordt, en dan enkel als Blu Ray speler. Nu vroeg ik me wel af wat die 360 nog waard is. Als het echt 2 keer niks is kan hij even goed in de kast blijven steken.
Dus:
1x X360 model S, Elite model of zo? Grootste harde schijf, HDMI kabel, alle shizzle erbij. Heb in de zomer van 2010 mijn originele 360 pas vervangen door dit model, dus ik vermoed dat er zelfs nog een paar maand garantie op is. Zal dat papier nog wel terug zoeken voor ik verkoop.
1 zwarte en 1 witte controller. Incl battery packs en een dual lader. µ
Een battery pack en herlader voor een Guitar Hero controller (mijn gitaren zelf zijn stuk
)
Een 60 tal games, niks super recent. Denk de nieuwsten dat ik heb zijn van 2010. Een aantal ervan collector's editions (Fable III, ME 2, DR II, Forza 4, etc) met de doosjes/loot er allemaal nog bij. Iedere DLC code wel gebruikt (codes zouden ondertussen waarschijnlijk toch vervallen zijn).
Dus:
1x X360 model S, Elite model of zo? Grootste harde schijf, HDMI kabel, alle shizzle erbij. Heb in de zomer van 2010 mijn originele 360 pas vervangen door dit model, dus ik vermoed dat er zelfs nog een paar maand garantie op is. Zal dat papier nog wel terug zoeken voor ik verkoop.
1 zwarte en 1 witte controller. Incl battery packs en een dual lader. µ
Een battery pack en herlader voor een Guitar Hero controller (mijn gitaren zelf zijn stuk
)Een 60 tal games, niks super recent. Denk de nieuwsten dat ik heb zijn van 2010. Een aantal ervan collector's editions (Fable III, ME 2, DR II, Forza 4, etc) met de doosjes/loot er allemaal nog bij. Iedere DLC code wel gebruikt (codes zouden ondertussen waarschijnlijk toch vervallen zijn).