Spiderke
Legacy Member
hey,
kzou graag men xbox verkope aangezien ik hem niet gebruik.
De garantie gaat nog tot begin 2009. Xbox heeft nog nooit een rrod gehad of eender welk defect.
Wat zit erin:
xbox 360 uiteraard
HD kabel
20 gig hd
2 wireless controllers
headset
quick charge kit
Wireless netwerk adaptor
stuk of 8 arcade games (worms,...)
+- 2 maanden xbox live
2 games:
cod4
fifa 2008
verkoop ik deze best in 1 pakketje of apart(games...)?wat kan ik hiervoor nog krijgen?
alvast bedankt!
S.
kzou graag men xbox verkope aangezien ik hem niet gebruik.
De garantie gaat nog tot begin 2009. Xbox heeft nog nooit een rrod gehad of eender welk defect.
Wat zit erin:
xbox 360 uiteraard
HD kabel
20 gig hd
2 wireless controllers
headset
quick charge kit
Wireless netwerk adaptor
stuk of 8 arcade games (worms,...)
+- 2 maanden xbox live
2 games:
cod4
fifa 2008
verkoop ik deze best in 1 pakketje of apart(games...)?wat kan ik hiervoor nog krijgen?
alvast bedankt!
S.