SWYV_MutcHfakA
Legacy Member
ik wil mijn X360 verkopen om een X360 Elite te gaan kopen alleen zou ik graag de prijs ervoor willen weten hoeveel het kan opbrengen
hier een lijst wat ik zal verkopen
- X360 console (in de premium doos)
- draadloos controller (zat ook in de premium doos)
- ALLE benodigde kabels + adapter ook van in de premium versie
- ethernet kabel
- headset met kabel om op controller te verbinden (zat in de premium doos)
> als een verleidelijke extraatje: Call of Duty 4: Modern Warfare
- alle boeken, papieren van de X360 premium
WAT ik NIET zal verkopen is:
- HDD van premium doos
- memory card (64MB)
- play & charge kit
ik weet niet of jij een bewijs voor nodig hebt voor garantie, maar ik dacht van niet aangezien ik hem 1x totaal open heb gedaan en een totaal nieuwe voor terugkreeg (vanwege kapotte DVD-lezer <3) ZONDER extra kosten
wanneer ik de Premium X360 kocht? goh weet ik niet meer maar een ding weet ik wel ergens begin augustus de maand voor spel Saints Row uitkwam denk augustus 2006
ik denk aan om te beginnen aan minimaal +- 300eur of meer
liefst serieuze berichten en geen hoop gel*l AUB
wil jij foto's zien van dit pakket? zeg maar en dan maak ik er wel enkele van
hier een lijst wat ik zal verkopen
- X360 console (in de premium doos)
- draadloos controller (zat ook in de premium doos)
- ALLE benodigde kabels + adapter ook van in de premium versie
- ethernet kabel
- headset met kabel om op controller te verbinden (zat in de premium doos)
> als een verleidelijke extraatje: Call of Duty 4: Modern Warfare
- alle boeken, papieren van de X360 premium
WAT ik NIET zal verkopen is:
- HDD van premium doos
- memory card (64MB)
- play & charge kit
ik weet niet of jij een bewijs voor nodig hebt voor garantie, maar ik dacht van niet aangezien ik hem 1x totaal open heb gedaan en een totaal nieuwe voor terugkreeg (vanwege kapotte DVD-lezer <3) ZONDER extra kosten
wanneer ik de Premium X360 kocht? goh weet ik niet meer maar een ding weet ik wel ergens begin augustus de maand voor spel Saints Row uitkwam denk augustus 2006
ik denk aan om te beginnen aan minimaal +- 300eur of meer
liefst serieuze berichten en geen hoop gel*l AUB

wil jij foto's zien van dit pakket? zeg maar en dan maak ik er wel enkele van
