Archief - X360 premium zonder enkele dingen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
ik wil mijn X360 verkopen om een X360 Elite te gaan kopen alleen zou ik graag de prijs ervoor willen weten hoeveel het kan opbrengen

hier een lijst wat ik zal verkopen
- X360 console (in de premium doos)
- draadloos controller (zat ook in de premium doos)
- ALLE benodigde kabels + adapter ook van in de premium versie
- ethernet kabel
- headset met kabel om op controller te verbinden (zat in de premium doos)
> als een verleidelijke extraatje: Call of Duty 4: Modern Warfare
- alle boeken, papieren van de X360 premium

WAT ik NIET zal verkopen is:
- HDD van premium doos
- memory card (64MB)
- play & charge kit

ik weet niet of jij een bewijs voor nodig hebt voor garantie, maar ik dacht van niet aangezien ik hem 1x totaal open heb gedaan en een totaal nieuwe voor terugkreeg (vanwege kapotte DVD-lezer <3) ZONDER extra kosten

wanneer ik de Premium X360 kocht? goh weet ik niet meer maar een ding weet ik wel ergens begin augustus de maand voor spel Saints Row uitkwam denk augustus 2006

ik denk aan om te beginnen aan minimaal +- 300eur of meer

liefst serieuze berichten en geen hoop gel*l AUB :)

wil jij foto's zien van dit pakket? zeg maar en dan maak ik er wel enkele van :)

The Architect

Legacy Member
Ik vrees dat je daar geen 300 euro voor kan vragen. Dit is eigelijk een gewone Core versie eh. Ik zou zeggen 200 euro, max. 250, maar zelfs dat is al wat hoog denk ik. Misschien op 2de Hands of kapazza dat ze daar wat meer willen geven voor dit pack.

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
het is GEEN core aangezien core geen draadloos controller, geen headset dacht ik, geen extra HD plug in kabel dacht ik

en dan nog Call of Duty 4 erbij dus vind ik persoonlijk 200eur wel TE laag

ik heb alleen HDD uitgehaald omdat ik veel dingen willen behouden en dus verkoop ik hem niet dus is het premium zonder HDD zo te zien

The Architect

Legacy Member
SWYV_MutcHfakA zei:
het is GEEN core aangezien core geen draadloos controller, geen headset dacht ik, geen extra HD plug in kabel dacht ik

en dan nog Call of Duty 4 erbij dus vind ik persoonlijk 200eur wel TE laag

ik heb alleen HDD uitgehaald omdat ik veel dingen willen behouden en dus verkoop ik hem niet dus is het premium zonder HDD zo te zien

Ja, ik weet ook niet juist wat er in de Core zit en wat bij de premium zit, maar de HDD is wel het belangrijkste van de Premium :-D en dat verkoop je juist niet, dus vandaar. Maar als je het niet op dit forum zet kan je er wel nog 250 euro voor vragen denk ik. Veel succes.

SWYV_MutcHfakA

Legacy Member
zonder call of Duty zou ik wel 250eur voor vragen maar MET? denk toch liever niet, er is geen 1probleem met dit X360 maar ik zou liever Elite versie willen hebben aangezien zwart kleur mij meer aan staat voor een console + geen 1probleem + 120GB dus perfect genoeg voor GTA IV dusja

maar is er een mogelijkheid om vb van ene HDD dingen naar andere HDD te kopieren ofzo? ik denk aan om met memory card te doen maar daarvoor heb ik eerst een HDD van 120GB nodig dus apart te kopen en dan kan ik wel 20GB HDD inclusief verkopen dusja

PsYmon

Legacy Member
Voor een premium zonder harde schijf vang je geen €200 meer. Hier toch zeker niet.

Voor COD4 kun je nog €40 krijgen, dus €250 voor uw pakket is zeker niet onrealistisch. Je mag zelfs blij zijn als je dat hier krijgt :)

Cerv.Be

Legacy Member
Jongen, wat ben je met een X360 zonder HDD? Amper iets, er is zelfs heel weinig vraag naar.
200&#8364; haalt ge nooit

Big.loco.poco

Legacy Member
heb een premium gekocht met 2 games (waarvan een halo 3 ,toen het nog maar 2maand uit was) had er alles bij en heb er toen 220e betaald MET aankoopbewijs ( was 4maand oud) was zelfs VIA KAPAZA ( wat normaal duurder is dan hier)

heb het daarna trg verkocht wel aan 250e :) Maar wel MET HD ( dat kost apart meer als 60e...)

Dus wees blij als je zonder de game 180e voor krijgt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan