Archief - x360, hardware, mobiliteit, fotografie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SkyLar

Legacy Member
Heb hier een hoop dingen die ik eigenlijk niet meer gebruik of wil upgraden waarvan ik de huidige waarde niet weet. Dus bij deze:

x360
- Xbox 360 60gb originele verpakking is er nog bij.
- controller wit
- extra vga kabels
- kabels die meegeleverd waren
- play n charge (enkel de kabel)


games
- guitar hero warriors of rock, met laatste model van gitaar
- dj hero, met controller
- skate 1
- skate 2
- overlord
- vanquish
- x-blades
- spyro rise of a dragon
- street fighter iv
- naruto rise of a ninja
- naruto the broken bond
- bayonetta
- ninja blade
- dead rising


hardware
- mobo: Asus p5w dh deluxe
- cpu: intel c2d e6600
- ram: OCZ DDR2 special ops edition 800 mhz cl 5, 2x 1 gb


mobiliteit
-Camino klasse A:
- 70cc cyllinder
- proma attack
- bmx stuur
- hutchinson banden
- 6bill vario
wel wat werk aan, bolt niet op het moment.

- wit camino sport zadel (bijna geen schade, her en der een tikje)
- beugel voor sport zadel
- nog wat spaakvelgen (geen schade gewoon vuil)


fotografie
- Tamron 17-50mm AF-S 2.8f voor nikon (zonnekapke heeft wa schade, lens zelf is mint)

FurtiveDuck

Legacy Member
SkyLar zei:
Heb hier een hoop dingen die ik eigenlijk niet meer gebruik of wil upgraden waarvan ik de huidige waarde niet weet. Dus bij deze:

x360
- Xbox 360 60gb originele verpakking is er nog bij.
- controller wit
- extra vga kabels
- kabels die meegeleverd waren
- play n charge (enkel de kabel)

Ongeveer 150EUR.

games
- guitar hero warriors of rock, met laatste model van gitaar
- dj hero, met controller
- skate 1
- skate 2
- overlord
- vanquish
- x-blades
- spyro rise of a dragon
- street fighter iv
- naruto rise of a ninja
- naruto the broken bond
- bayonetta
- ninja blade
- dead rising

Games aan 20EUR / stuk. Eventueel minder. Guitar hero met gitaar eventueel 30 EUR.

hardware
- mobo: Asus p5w dh deluxe
- cpu: intel c2d e6600
- ram: OCZ DDR2 special ops edition 800 mhz cl 5

mobo: 20EUR.
cpu: 20EUR.
ram: je zegt er wel niet bij hoeveel GB, maar maximum 10EUR / latje.

Je hebt dat geheugen toevallig niet lang lang geleden van mij gekocht op dit forum? :cool:

mobiliteit
-Camino klasse A:
- 70cc cyllinder
- proma attack
- bmx stuur
- hutchinson banden
- 6bill vario
wel wat werk aan, bolt niet op het moment.

- wit camino sport zadel (bijna geen schade, her en der een tikje)
- beugel voor sport zadel
- nog wat spaakvelgen (geen schade gewoon vuil)

Totaal pakket: 400EUR, indien er papieren bij zitten iets meer.

fotografie
- Tamron 17-50mm AF-S 2.8f voor nikon (zonnekapke heeft wa schade, lens zelf is mint)

300EUR+

SkyLar

Legacy Member
FurtiveDuck zei:

Merci voor de uitgebreide reactie, heb de hoeveelheid ram toegevoegd. Pc hardware is toch echt niks waard meer na paar jaar...
Enne nope, da geheugen ligt hier al een tijdje in mijn kast stof te vangen. heb dat al een aantal jaar.

ben wel blij da die camino nog get waard is, heb er ene nog volledig in orde staan. Deze wou ik nog opmaken maar het komt er niet van. xD

soon eens wat fotos zetten en op de buy en sell gooien.

Private Joker

Legacy Member
Ik vind de schatting voor alles van xbox360 aan de hoge kant. 20 Euro per spel krijg je zeker niet en voor je console zelf zou ik ook een stuk minder schatten.
Ik ken de waarde niet van die spellen, maar best een tweede mening vragen.
Als je al 10 Euro/spel krijgt, zal je al tevreden mogen zijn denk ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan