Officieel, niet-OEM, in een kartonnen kaftje met handleiding enz. 't Is de eerste versie, dus zonder service packs. Iemand een idee wat ik daarvoor kan vragen? Is er eigenlijk een voordeel aan deze versie boven de OEM versie? (prijsverschil is er alleszins wel...)