didyke
Legacy Member
ik zou men wii willen verkopen aangezien ik een ps3 wel is wil proberen.
wii console
2 wiimotes
2 nunchucks
5 games;
wii sports
wii play
ice age
cars
brain training.
alles compleet (kabels, doos,...)
perfecte staat, geen gebruiksporen.
is uitgepakt, 10u mee gespeeld ofzo en da is't. nooit online geweest e.d.
*edit* aangekocht bij fun mechelen op 05/05/2007
iemand enig idee voor een richtprijs?
grtz
wii console
2 wiimotes
2 nunchucks
5 games;
wii sports
wii play
ice age
cars
brain training.
alles compleet (kabels, doos,...)
perfecte staat, geen gebruiksporen.
is uitgepakt, 10u mee gespeeld ofzo en da is't. nooit online geweest e.d.
*edit* aangekocht bij fun mechelen op 05/05/2007
iemand enig idee voor een richtprijs?
grtz
