Pablo25
Legacy Member
Hallo,
ik wil graag weten hoeveel ik voor mij witte Wii krijg. Deze is in zeer goede staat, misschien 1 klein krasje ergens. Enige Nadeel: Er zit wel geen garantie meer op.
Hierbij komen ook 1controller en 1 Nunchuck.
en 8games.
Wii Sports
Shaun White Snowboarding
DJ Hero + Mengpaneel
Top Spin 3
PES 2008
Rayman Raving Rabbits
Pirates of the Caribbean: At the worlds end
Super Mario Galaxy
Alvast bedankt
ik wil graag weten hoeveel ik voor mij witte Wii krijg. Deze is in zeer goede staat, misschien 1 klein krasje ergens. Enige Nadeel: Er zit wel geen garantie meer op.
Hierbij komen ook 1controller en 1 Nunchuck.
en 8games.
Wii Sports
Shaun White Snowboarding
DJ Hero + Mengpaneel
Top Spin 3
PES 2008
Rayman Raving Rabbits
Pirates of the Caribbean: At the worlds end
Super Mario Galaxy
Alvast bedankt