UnholyConfessio
Legacy Member
Ik heb een wii die ik wil verkopen, maar ik ben niet zo goed in het verzinnen van een nieuwe prijs.
Dit zit er bij inbegrepen:
De garantie is verlopen, en hij is iets ouder dan een jaar. ( December 2009 ).
Kan iemand mij een goede prijs geven waarvoor ik hem zou kunnen verkopen?
Alvast bedankt!
Dit zit er bij inbegrepen:
- Wii + bijbehorende kabels
- 2 controlers
- Nunchuck
- Stuurtje
- Guitar hero 5 + gitaar
- Let's tap
- Wii play
- Carnival Kermis Games
- Mario & Sonic op de Olympische Spelen
- Super Mario Galaxy
- Mario Kart
- Fifa '10
- Crash of the titans
- Wii sports
De garantie is verlopen, en hij is iets ouder dan een jaar. ( December 2009 ).
Kan iemand mij een goede prijs geven waarvoor ik hem zou kunnen verkopen?
Alvast bedankt!