yogosaw
Legacy Member
ik verkoop mijn brommer tegen een 1000-1200 euro,het trekt wel aandacht op kapaza,al bijna 500 keer bekeken op 1 dag,maar nog niemand heeft gebeld of gemaild
kijk hier eens naar en zeg wat je denkt van de prijs(alles is trouwens waar wat er bijstaat,de brommer rijdt echt goed enzoo,geen problemen,behalve kilomtriek,start direct enzoo,schakelt goed,papieren in orde,...)
Masai 50cc (2006) zeer goede staat, Motoren, Antwerpen | Kapaza
en zeg aub geen domme dingen zoals €50 ofzoo,dit is serieus,ik moet er echt vanaf maar het is een unieke brommer,er zijn er niet veel van in zoon goede staat
kijk hier eens naar en zeg wat je denkt van de prijs(alles is trouwens waar wat er bijstaat,de brommer rijdt echt goed enzoo,geen problemen,behalve kilomtriek,start direct enzoo,schakelt goed,papieren in orde,...)
Masai 50cc (2006) zeer goede staat, Motoren, Antwerpen | Kapaza
en zeg aub geen domme dingen zoals €50 ofzoo,dit is serieus,ik moet er echt vanaf maar het is een unieke brommer,er zijn er niet veel van in zoon goede staat