Archief - Volledige PC (of in stukken)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Teknyske

Legacy Member
- CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket939 (Venice Core)
- CPU-cooler: Arctic Cooling
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum
Dit is zowat het meest luxeuze mobo met Nvidia NForce 3 Ultra-chipset.
Ondermeer volgende features:
* AGP-slot, meerdere PCI-sloten
* 2 PATA/IDE en 4 SATA-poorten
* 2 Gigabit ethernet-poorten
* onboard 7.1 audio met analoge zowel als digitale (optische en coaxiale) uitgangen
* onboard USB2 en IEEE1394 (Firewire)
* de gebruikelijke legacy-mobo-poorten (PS2 - serial - parallel)
De fan op de northbridge heb ik zelf vervangen door een passieve en dus geruisloze koelvin van Zalman.
- GRAKA: Nvidia Geforce 6600 GT van Gigabyte met 128 MB RAM en 128-bits RAM-interface, VGA, DVI en Tv-out.
- RAM: 1024 MB PC3200/DDR400 in dual channel config.
- HD: 200 GB, 8 MB cache, getest en 100% in orde.
- DVD-writer: NEC 16-speed
- KAST: midi tower-formaat met 4 grote en minstens 3 kleine vakken, power supply van 300W en powercable

De volgende accessoires zijn ook inbegrepen:
- Muis en toetsenbord.
- MONITOR: met volledig vlak CRT-scherm, naar keuze:
21" COMPAQ P1100, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz, 2 VGA-ingangen en ook ingebouwde USB-hub, Sony Trinitron NF-beeldbuis, kleur: beige
19" IBM P97, max resolutie 1600 x 1200 / 70 Hz, 1 VGA-ingang, Sony Trinitron NF-beeldbuis, kleur: zwart
- LUIDSPREKERSET: Creative Labs FourPoint Surround Sound.

=> Ik dacht zelf aan een 240 euro meeneemprijs voor het geheel ?

kibo

Legacy Member
CPU: AMD Athlon 64 3500+ Socket939 (Venice Core) 20-25€
- CPU-cooler: Arctic Cooling 5-10€
- MOBO: MSI K8 NEO2 Platinum 25€
- GRAKA: Nvidia Geforce 6600 GT 25€
- RAM: 1024 MB PC3200/DDR400 30€
- HD: 200 GB, 8 MB cache, 20-25€
- DVD-writer: NEC 16-speed 15€
- KAST:power supply van 300W en powercable 25€

De volgende accessoires zijn ook inbegrepen:
- Muis en toetsenbord. 10€
21" COMPAQ P1100, max. resolutie: 1920 x 1440 / 80 Hz, 30€
19" IBM P97, max resolutie 1600 x 1200 / 70 Hz, 1 20€
- LUIDSPREKERSET: Creative Labs FourPoint Surround Sound. 10€?

volledige pc + 1 scherm 200-225€

hendrik_huggie

Legacy Member
is hd met ide aansluiting?
geheugen: is da 1 latje?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan