*FiReStOnE^-*
Legacy Member
Hey,
ben van plan mijn vroegere gamecomputer te verkopen, heb er alleen geen flauw idee van hoeveel ik hiervoor moet vragen
-moederbord: gigabyte K8Triton
-processor: AMD Athlon 64 X2 3800+ dual-core procesoor
-grafische kaart: 6600 GT op AGP poort
-geheugen: 1024 ram in 2x 512 van kingston
-deftige voeding
-antec sonata case (zwarte, neutrale kast) met voeding van 400 wat
-dvd writer
(- en eventueel nog een 17inch medion scherm als da derbij moet)
greetz
ben van plan mijn vroegere gamecomputer te verkopen, heb er alleen geen flauw idee van hoeveel ik hiervoor moet vragen
-moederbord: gigabyte K8Triton
-processor: AMD Athlon 64 X2 3800+ dual-core procesoor
-grafische kaart: 6600 GT op AGP poort
-geheugen: 1024 ram in 2x 512 van kingston
-deftige voeding
-antec sonata case (zwarte, neutrale kast) met voeding van 400 wat
-dvd writer
(- en eventueel nog een 17inch medion scherm als da derbij moet)
greetz