Archief - uitgebreid xbox 360 pakket

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jerommeke90

Legacy Member
'k had graag geweten wat ik van volgend pakket nog zou kunnen krijgen:

Hardware:
- xbox 360 console (premium)
- 20gb harde schijf
- 2 wireless controllers (waarvan 1 nog nooit gebruikt en in orginele verpakking)
- wireless network adaptor
- play & charge kit
- wireless headset
- wired headset (als deel van het premiumpakket)
- afstandsbediening (kleine versie)

Games:
- Perfec dark zero (limited edition)
- Pgr3
- Tom Clancy's GRAW
- Top spin 2
- fifa world cup 2006
- Saints Row
- Fifa 07
- Viva pinata
- Gears of War (limited edition)
- Forza motorsport 2 (limited edition)
- Colin Mcrae Dirt
- Bioshock (steelcase edition)
- Halo 3 + Halo 2 + Halo 1
- Assassin's creed (limited edition)
- Call of Duty 4
- GTA 4
- uefa euro 2008

de console is ongeveer 2 jaar oud (productiedatum 6/7/06), geen luidruchtige drive en is op mijn naam geregistreerd. Alles is in een perfecte en kwasi nieuwstaat: discs krasvrij, alle handleidingen inbegrepen en in perfecte staat, alle verpakkingen zowel van de games, console als accesoires inbegrepen en in perfecte staat.

ik had graag geweten wat ik van het totaalpakket nog zou kunnen krijgen en eventueel ook van de premiumconsole alleen (console, 20gb hd, wireless controller, afstandsbediening en wireless of wired headset).

Dennoman

Legacy Member
Ik snap niet echt waarom mensen de vanzelfsprekende accessoires bij hun console blijven zetten :p ik zou me afgezet voelen als ik een console kocht die geeneen van onderstaande accessoires had tbh, dus verandert niet echt iets aan de prijs :p

Console met heel den bataklan: €175

Games (resp.)

15
8
8
8
7
15
8
12
20
25
20
30
40 (alledrie)
30
30
40
30

Heb de prijzen bewust laag geschat gehouden om zo tot een redelijke pakketprijs te komen zonder te moeten gaan afronden. Als ik afrond naar een mooi getal, kom ik op €500 of €550 voor het hele pakket. Ik zou persoonlijk eerder geneigd zijn om te zeggen dat dit alles wel €550 waard is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan