Ik vroeg me af of het misschien de moeite nog zou zijn om m'n vorige laptop te verkopen.
Het gaat hier om volgende specs:
Pentium-M 1.3Ghz
512MB Ram
40GB HD
Geforce 4mx 420 go
15" scherm met resolutie 1600*1200
DVDlezer/cdbrander combinatie
graag een prijsschatting

tnx