sarnath
Legacy Member
Ik ben erover aan het denken mijn portable te verkopen aangezien ik heb zowat nooit gebruik hij is praktisch in nieuwstaat.
De specs staan hier: http://specs.tweak.to/14347
Het gaat dus om een dual core centrino wat toch wel een zeer deftige cpu is.
De laptop zelf is zeer zelden gebruikt en de batterij is nog in perfecte staat.
Er is ook nog een jaar garantie op en er zit een officiele licentie van xp home bij.
Wat denken jullie dat ik hier nog voor kan krijgen? Mijn minimum is toch zeker 500 euro.
De specs staan hier: http://specs.tweak.to/14347
Het gaat dus om een dual core centrino wat toch wel een zeer deftige cpu is.
De laptop zelf is zeer zelden gebruikt en de batterij is nog in perfecte staat.
Er is ook nog een jaar garantie op en er zit een officiele licentie van xp home bij.
Wat denken jullie dat ik hier nog voor kan krijgen? Mijn minimum is toch zeker 500 euro.