'k Weet het zelf ook ni hoor, daarmee da'k het vroeg

.
Ik veronderstelde wel zoiets, wrom zou je 't anders wegdoen

.
Kan anders zijn dat'r een stickerke bijhangt ofzo, soit, moeilijk om zoiets te schatten e. In feite moet je de software zelf ook nog kopen zeker dan? Gezien je enkel de kaart hebt?