TipqiE[BE]
Legacy Member
Het is deze brommer
Ik wil hem verkopen omdat ik mijn autorijbewijs heb gehaald.
Hij start wel niet meer,de startmotor moet zuiver gemaakt worden want ik heb de benzine en olie al vervangen,heeft lang stil gestaan dus zal daar wel aan liggen.
ik ben er ook 2 keer mee gevallen in het begin toen ik pas leerde rijden dus er is wel wat schade aan de kappen.De brommer is van 2000 en ik heb het gelijkvormigheidsattest nog en de handleiding.
Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen?
Alvast bedankt voor de reacties.
Ik wil hem verkopen omdat ik mijn autorijbewijs heb gehaald.
Hij start wel niet meer,de startmotor moet zuiver gemaakt worden want ik heb de benzine en olie al vervangen,heeft lang stil gestaan dus zal daar wel aan liggen.
ik ben er ook 2 keer mee gevallen in het begin toen ik pas leerde rijden dus er is wel wat schade aan de kappen.De brommer is van 2000 en ik heb het gelijkvormigheidsattest nog en de handleiding.
Wat zou ik hier nog voor kunnen vragen?
Alvast bedankt voor de reacties.