the_viper66
Legacy Member
Daar ik ga overschakelen op een zwarte case (Gigabyte Aurora) ga ik m'n huidige case, een Sunbeam Trio (zilver), binnenkort hier te koop zetten. Nu zou ik graag een idee hebben over hoeveel ik er nog voor kan vragen/krijgen.
Case is volledig krasvrij en komt met 4 fans; 2x 80mm vooraan (plaats voor 4x 80 of 1x 120), 1x 80mm in window en 1x 120mm (plaats voor 2x 80 of 1x 120) achteraan.
Enkele foto's;
Zijkant
Voorkant
Donker
Alvast bedankt.
Case is volledig krasvrij en komt met 4 fans; 2x 80mm vooraan (plaats voor 4x 80 of 1x 120), 1x 80mm in window en 1x 120mm (plaats voor 2x 80 of 1x 120) achteraan.
Enkele foto's;
Zijkant
Voorkant
Donker
Alvast bedankt.