Archief - Sony VGN FE48M

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mushu

Legacy Member
Hey,

iemand enig idee wat dit nog waard is.

SONY VGN FE48M Laptop
geen doos, geen factuur, aankoopdatum onbekend...
licht bekrast op achterkant
en er is een toets van het toetsenbord los geraakt.

met lader natuurlijk

Specs:
Type processor Intel Core 2 Duo
Uitvoering T5500
Kloksnelheid 1660 MHz
Intern geheugen 2048 MB
Intern geheugen (max.) 2048 MB

Beeld
Beeldscherm type TFT
Beeldscherm grootte 15,4 inch
Beeldscherm resolutie 1280 x 800
Videokaart type nVidia GeForce Go 7400
Videogeheugen 256 MB
Model videokaart videokaart
Ingebouwde webcam v

Geluid
Geluid Sigmatel CXD9872 High Definition
Luidsprekers intern

Opslagmedia
Opslagcapaciteit 120 GB
Media station DVD±RW DL, cardreader

Overige bijzonderheden
Aansluitingen Bluetooth, ethernet, FireWire 400 (IEEE 1394), m modem, TV-out, USB 2.0, Wireless LAN
PC card 1 x type II
Accu Li-Ion
Besturingssysteem Windows Vista
Gewicht 2800 gram

Introductie model 2007
Afmetingen (H x B x D) 3,5 x 36,6 x 27,4 cm

mailen mag op: mushuke @ gmail . com

Mushu

Legacy Member
Upkeeuh 2
anyone?
weet iemand ook ofdat het mogelijk is met vaio's van restore uit te voeren zonder dvd (dus staat er een image op de HDD)??

Bruiswater

Legacy Member
700 euro misschien. Ben wel niet zo goed op de hoogte van Vaio 2de handsprijzen.

Normaal staat er een verborgen partitie op de hd met een restore op. Anders kan je zelf een dvd maken met de "vaio service center" (of hoe noemt het ding ook weer) op de laptop zelf.
Als de laptop geregistreerd is bij Sony Belgium, kan je recoverycd's bestellen specifiek voor die laptop, maar dat kost 43 of 44 euro(weet niet meer zeker).

greetz
bruis

Mushu

Legacy Member
Bruiswater zei:
700 euro misschien. Ben wel niet zo goed op de hoogte van Vaio 2de handsprijzen.

Normaal staat er een verborgen partitie op de hd met een restore op. Anders kan je zelf een dvd maken met de "vaio service center" (of hoe noemt het ding ook weer) op de laptop zelf.
Als de laptop geregistreerd is bij Sony Belgium, kan je recoverycd's bestellen specifiek voor die laptop, maar dat kost 43 of 44 euro(weet niet meer zeker).

greetz
bruis

Hmm, €700 zelf met die toets dat ontbreekt en feit dat doos & factuur niet worden meegeleverd?

kibo

Legacy Member
aangezien er toch wat mankementen zijn(factuur,restore-cd,krassen,ontbrekende toets)

500€ max. eerste gedacht(omdat het Sony vaio is)

Mushu

Legacy Member
kibo zei:
aangezien er toch wat mankementen zijn(factuur,restore-cd,krassen,ontbrekende toets)

500€ max. eerste gedacht(omdat het Sony vaio is)

mja das toch al e stuk minder dan €700 :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan