frederic_1000
Legacy Member
hallo,
ik heb een sony vaio vgn-tx3hp/w van een jaar en twee maand oud waarvan het ram geheugen uitgebreid is VAN 512 MB naar 1,5gb.
er zijn een paar dode pixels op het scherm (zeker niet storend)
erbij geef ik laptoptas, batterij, lader en skype-headset
hoeveel kan ik hiervoor vragen?
ik heb een sony vaio vgn-tx3hp/w van een jaar en twee maand oud waarvan het ram geheugen uitgebreid is VAN 512 MB naar 1,5gb.
er zijn een paar dode pixels op het scherm (zeker niet storend)
erbij geef ik laptoptas, batterij, lader en skype-headset
hoeveel kan ik hiervoor vragen?