Mista Molla
Legacy Member
Hey,
Zou graag eens weten welke Mac laptop ik in ruil zou kunnen krijgen voor de volgende laptop.
Sony VAIO VGN-N38Z
Nieuw aangekocht in Augustus 2007, dus nog 1.5jaar garantie
Vista Home Premium
Batterij houdt het nog een 4 uur uit,in energie mode
Specs :
-Core 2 Duo @ 1.66 Ghz T5500
-15.4 WXGA 1280x800 X-Black LCD
-DDR2 2048 MB Ram (667Mhz)
-HDD 160 Gb
-Intel GMA 950 extreme
USB 2, WIFI, SD/Memorystick slots,
DVDRW, blabla, eel de zever die erbij hoort.
IS een uitstekende laptop, krachtpatsertje tot en met, maar ben windows beu.
Welke equivalent zou ik moeten verwachten ?
Mvg,
Zou graag eens weten welke Mac laptop ik in ruil zou kunnen krijgen voor de volgende laptop.
Sony VAIO VGN-N38Z
Nieuw aangekocht in Augustus 2007, dus nog 1.5jaar garantie
Vista Home Premium
Batterij houdt het nog een 4 uur uit,in energie mode
Specs :
-Core 2 Duo @ 1.66 Ghz T5500
-15.4 WXGA 1280x800 X-Black LCD
-DDR2 2048 MB Ram (667Mhz)
-HDD 160 Gb
-Intel GMA 950 extreme
USB 2, WIFI, SD/Memorystick slots,
DVDRW, blabla, eel de zever die erbij hoort.
IS een uitstekende laptop, krachtpatsertje tot en met, maar ben windows beu.
Welke equivalent zou ik moeten verwachten ?
Mvg,
