bdnkens
Legacy Member
Buiten het scherm, dat door plaatselijke druk 40% defect is, zijn alle onderdelen (harde schijf, grafische kaart, toetsenbord, speakers, processor, ...) nog in perfecte staat.
Dus hij is nog goed bruikbaar om onderdelen uit te oogsten (of reparatie van het scherm wat rond 170 euro komt).
Ik heb de Sony aangekocht rond eind 2009 voor 1399 euro...
Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen?
Als je geïnteresseerd bent, aarzel niet en doe een bod.
Dus hij is nog goed bruikbaar om onderdelen uit te oogsten (of reparatie van het scherm wat rond 170 euro komt).
Ik heb de Sony aangekocht rond eind 2009 voor 1399 euro...
Wat zou ik er nog voor kunnen krijgen?
Als je geïnteresseerd bent, aarzel niet en doe een bod.