Archief - Sony Playstation 3 Phat 60GB versie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Wil mogelijk verkopen mijn 1st gen Sony Playstation 3 Phat 60 GB versie.

- 1st gen collectors item
- kan PSX en PS2 spellen afspelen
- 4 ipv 2 USB poorten
- onder garantie voorzien van een grotere hardeschijf
- geen beschadigingen, krassen, loszittende dingen of wat dan ook voor dingen
- volledig werkend alsof hij pas 2 dagen oud is

Inclusief 2 originele controllers.

Wat zou dit waard zijn?

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Niet meer? Ik dacht dat een 60GB phat meer waard was dan een normale aangezien deze collectors value, PS2 playback en 4 USB poorten heeft.

AnthraX.PLayeR

Legacy Member
Hmm toch wel jongens, dat weet ik zeker. Het is dus enkel de vraag of die 250, 300, 350 of 400 waard is. Ik citeer een post van Okkii

Oxii zei:
Prijs is ongeveer 300 ish , aangezien ge er nog ps2 games kan mee spele :)
Een vriend van me die bij game mania werkt kon de zijn nog verkoope voor 450 , maar was wel geen schade aan

Aangezien dit de enige PS3 is waarmee je PS2 games kan spelen en deze dus alleen 2dehands te krijgen zijn maakt het hem juist meer waard. Dat hij dus meer waard is dan de normale prijs van 170-200 euro dat weet ik... maar hoeveel juist?!

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Toch niet. De zot die je dat wijs maakt laat je hem beter verkopen dan.

Groovalicious

Legacy Member
Een tijd geleden werden deze versies inderdaad voor relatief veel verkocht, maar het lijkt me dat voor het moment niet meer zo is. Lijkt me logisch, gezien de ouderdom, 5/6 jaar, waardoor er geen garantie is en de kans bestaat dat de ps3 elk moment de geest geeft.

De backwards compatibility is ook niet echt meer een grote meerwaarde, want wie nu nog ps2 games wil spelen is waarschijnlijk een liefhebber die hoogstwaarschijnlijk ook een ps2 koopt voor 40€ ofzo.

Nja, 200€ lijkt me ongeveer de prijs, hoewel dit imo overpriced is voor een ding van 5 jaar oud. Misschien dat ge op kapaza of 2dehands iemand vind die meer geeft, maar op dit forum denk ik max. 200€.

vime

Legacy Member
collecters value komt maar na 10 a 15 jaar dus daar ben je nog wat te vroeg voor...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan