GaMe®
Legacy Member
Sony Ericsson W850i
http://www.phonehouse.be/phone-hous...lefonie/gsm/453f3c226051c/sony-ericsson-w850i
Aangekocht te Phone House in april 2007 aan 350€, nog steeds in garantie.
In uitstekende staat, geen krasje op te bespeuren, altijd met veel zorg behandeld.
Hoeveel mag ik hier nog voor vragen? Aangezien deze gsm niet veel verkocht wordt kan ik me niet echt baseren op andere verkopers.
http://www.phonehouse.be/phone-hous...lefonie/gsm/453f3c226051c/sony-ericsson-w850i
Aangekocht te Phone House in april 2007 aan 350€, nog steeds in garantie.
In uitstekende staat, geen krasje op te bespeuren, altijd met veel zorg behandeld.
Hoeveel mag ik hier nog voor vragen? Aangezien deze gsm niet veel verkocht wordt kan ik me niet echt baseren op andere verkopers.