foo-pah
Legacy Member
Hey,
hoeveel zou ik nog kunnen vragen voor mijn Sony M2 ?
http://www.dpreview.com/news/0601/06010502sonym2.asp
Het toestel is aangekocht in maart 2006, factuur en doos enzo nog aanwezig. Zo goed als geen enkel gebruiksspoor, echt in perfecte staat. Komt samen met een 512mb SD kaartje. Ik heb het toestel + het kaartje rond de €580 betaald vorig jaar. Echt een heel fijn, handig en goed toestel met vooral een super cool design.
hoeveel zou ik nog kunnen vragen voor mijn Sony M2 ?
http://www.dpreview.com/news/0601/06010502sonym2.asp
Het toestel is aangekocht in maart 2006, factuur en doos enzo nog aanwezig. Zo goed als geen enkel gebruiksspoor, echt in perfecte staat. Komt samen met een 512mb SD kaartje. Ik heb het toestel + het kaartje rond de €580 betaald vorig jaar. Echt een heel fijn, handig en goed toestel met vooral een super cool design.