Rizla+
Legacy Member
Hey, heb hier nog een Sony Cyber-shot liggen. In perfecte staat, met rekening en garantie nog bij. Is amper gebruikt, max. 30 foto's mee getrokken. En er zit nog een Sony geheugenkaartje bij van 2 GB.
Hoeveel denken jullie dat dit nog waard is? Nieuwprijs was/is: €130
Grts, Jasper
Hoeveel denken jullie dat dit nog waard is? Nieuwprijs was/is: €130
Grts, Jasper