Archief - sony BDV-IT1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Evil Skull

Legacy Member
150€ zou ik nog geven.. Geen HD/3D...
Heb er niet zo goede referenties van gelezen mr vr 150 zouk nie gekloot zijn!

Het is een zeer mooi systeem alles is goed afgewerkt. De smalle speaker geven een perfect helder geluid. Het grootste nadeel, en ook de reden dat ik de systeem niet zal aanraden zijn de draadloze achterspeakers. Ik heb dit systeem in oktober 2010 gekocht. Er is gebleken dat de achterspeakers kraken. Na drie maal reour te zenden voor reparatie, toch de sony gebeld om eens te vragen hoe verder. De eerste lijns helpdesk probeerd je zo goed mogelijk te helpen, maar zodra er van een andere afdeling feedback moet komen kan je 3 maanden wachten. Op advies van de helpdesk een officieele klacht bij sony ingediend. En na twee weken eindelijk een telefoontje van sony managent. Het blijk dat sony een fout heeft gemaakt tijdens het ontwerpen van dit systeem, de HDMI ingangen van het apparaat veroorzaken storing op de draadloze module. Je zou volgens de man van sony een apparaatje via sony.nl kunnen bestellen, maar omdat ik zo veel problemen ermee hebt gehad stuurden ze het kostenloos op. Nu vind ik heel triest dat ze hier normaal geld voor vragen aangezien je 2000 euro kostende 5.1 BD systeem zonder dit apparaat alleen maar 3.1 kan afspelen. Nu heb ik gelukkig dit apparaat ontvangen en werkt alles perfect. Prima geluid uit de surround speakers. Nu heb ik even gekeken of dit apparaatje te vinden is op de website van sony. Maar helaas het apparatje valt niet terug te vinden op het internet. Kortom voor de tijd en moeite die je erin moet stoppen om een werkend systeem te krijgen kan je beter een systeem met bedrade speaker kopen voor de helft van het geld.

http://tweakers.net/productreview/49554/sony-bdv-it1000.html

akimbo 50cal

Legacy Member
ik heb het apparaatje dat de storing fixt.
kan ik hierdoor meer geld vragen ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan