IIPacKMasteRII
Legacy Member
Mijn schoonzus heeft via haar werk een Xbox 360 gewonnen !
Het betreft een Arcade-versie (die oude,witte, niet het nieuwe model dus)
met een harde schijf van 256Mb en één controller. Alles is dus splinternieuw
en nog ingepakt.
Aangezien ik in begin dit jaar mijn RROD-doos al heb vervangen met een nieuwe, zouden we deze graag willen verkopen. Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen vragen ?
Thx !
Het betreft een Arcade-versie (die oude,witte, niet het nieuwe model dus)
met een harde schijf van 256Mb en één controller. Alles is dus splinternieuw
en nog ingepakt.
Aangezien ik in begin dit jaar mijn RROD-doos al heb vervangen met een nieuwe, zouden we deze graag willen verkopen. Hoeveel zou ik hiervoor nog kunnen vragen ?
Thx !