ghosterror
Legacy Member
vrienden,
Heb hier een 1week gebruikte, in nieuwstaat verkerende X10i liggen. Wat is een realistische 2dehands prijs?
effe in het kort: 1,5j oud, maar slechts een dikke week gebruikt! ( de perfecte nieuwstaat laat daar geen twijfel over bestaan
). Alles zit in de doos zoals nieuw.
Dus shoot! als je een idee hebt.
mercikes
Heb hier een 1week gebruikte, in nieuwstaat verkerende X10i liggen. Wat is een realistische 2dehands prijs?
effe in het kort: 1,5j oud, maar slechts een dikke week gebruikt! ( de perfecte nieuwstaat laat daar geen twijfel over bestaan
). Alles zit in de doos zoals nieuw.Dus shoot! als je een idee hebt.
mercikes