FC10Brugge
Legacy Member
hallo,
Dit is mijn allereerste post dus hoop ik dat ik hier goed zit en dat ik niets verkeerd doe!
Ik wil mijn 4 jaar oude TV en DVD (heb het samen in een combinatie gekocht) verkopen maar ik wil eens weten wat het nog waard is.
Wij hebben een link naar 2de hands.be:
http://www.2dehands.be/winkel/onsmagazijntje/
Daar staat de TV en DVD op met bijhorende informatie en foto's.
Kan iemand ons een schatting geven a.u.b.
Grtz
Dit is mijn allereerste post dus hoop ik dat ik hier goed zit en dat ik niets verkeerd doe!
Ik wil mijn 4 jaar oude TV en DVD (heb het samen in een combinatie gekocht) verkopen maar ik wil eens weten wat het nog waard is.
Wij hebben een link naar 2de hands.be:
http://www.2dehands.be/winkel/onsmagazijntje/
Daar staat de TV en DVD op met bijhorende informatie en foto's.
Kan iemand ons een schatting geven a.u.b.
Grtz