SWYV_MutcHfakA
Legacy Member
ik wil mijn 3 Siemens GSM's verkopen, maar ze werken allemaal nog goed alleen zit er 2 van de 3gsm's geen batterij omdat die kapot zijn
het gaat om de volgende gsm's
- Siemens MC60 (1,2*)
- Siemens M55 (ja de lampjes werken nog aan de zijkant) (1,2*)
- Siemens CF62 (3*)
1*) met tekst op achterkant "GTA" kras zodat indien die gestolen is en ik kan hem gemakkelijker vinden via "GTA" vandaar
2*) mja er zit geen batterij bij
3*) de stof op de GSM heb ik vanwege stress losgedaan maar het is niet zo erg opvallend
wat zijn die nog waard? ale indien jij een goede werkende batterij, kan jij alle 3GSM's zonder problemen gebruiken
wil jij foto's zien van hoe ze eruitzien? just ask me
het gaat om de volgende gsm's
- Siemens MC60 (1,2*)
- Siemens M55 (ja de lampjes werken nog aan de zijkant) (1,2*)
- Siemens CF62 (3*)
1*) met tekst op achterkant "GTA" kras zodat indien die gestolen is en ik kan hem gemakkelijker vinden via "GTA" vandaar
2*) mja er zit geen batterij bij
3*) de stof op de GSM heb ik vanwege stress losgedaan maar het is niet zo erg opvallend
wat zijn die nog waard? ale indien jij een goede werkende batterij, kan jij alle 3GSM's zonder problemen gebruiken

wil jij foto's zien van hoe ze eruitzien? just ask me
