T-T
Legacy Member
wat zou dit kaartje nog waard zijn ?
gaat dus om deze kaart:
http://www.sapphiretech.com/ne/products/products_overview.php?gpid=168&grp=2
gekoeld met een Accelero s1 en de trubomodule erop:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=138
http://img.hexus.net/v2/internationalevents/computex2007/TS/Tuesday/IMG_4994-big.jpg
nieuwprijs is nu nog 147,74€ bij IPCS
is een maandje of 6 oud dacht ik, uiteraard geen garantie meer nadat ik de orginele koeler vervangen heb, die zou je er dus ook mogen bijhebben.
de Accelero+Turbomod is mss 1 maandje oud hebbe mij samen 26€ gekost.
kaart is ook nooit overclocked geweest.
gaat dus om deze kaart:
http://www.sapphiretech.com/ne/products/products_overview.php?gpid=168&grp=2
gekoeld met een Accelero s1 en de trubomodule erop:
http://www.arctic-cooling.com/vga2.php?idx=138
http://img.hexus.net/v2/internationalevents/computex2007/TS/Tuesday/IMG_4994-big.jpg
nieuwprijs is nu nog 147,74€ bij IPCS
is een maandje of 6 oud dacht ik, uiteraard geen garantie meer nadat ik de orginele koeler vervangen heb, die zou je er dus ook mogen bijhebben.
de Accelero+Turbomod is mss 1 maandje oud hebbe mij samen 26€ gekost.
kaart is ook nooit overclocked geweest.

