spacesam
Legacy Member
ik vroeg mij af hoeveel geld ik nog zou krijgen moest ik mijn mp3/4 speler van sandisk verkopen?
specs:
-4Gb FLASH-geheugen
-uitbreiden mogelijk via micro-SD kaartjes
-speelt ook mpeg2 filmpjes af
-radio-functie ; oortjes werken als antenne
-opnamefunctie
-batterij van 20u !!!! gaat lang mee
-kan ook worden gebruikt als externe HD
-geleverd met alle accesoires die ik ook had gekregen bij de aankoop; hoesje, oortjes, programma om muziek te synchroniseren enz. ...
-...
info
http://www.sandisk.com/Products/Item(1940)-SDMX4-4096-Sansa_e260_MP3_Player_4GB.aspx
Nog vragen of zelfs interesse pm me maar
specs:
-4Gb FLASH-geheugen
-uitbreiden mogelijk via micro-SD kaartjes
-speelt ook mpeg2 filmpjes af
-radio-functie ; oortjes werken als antenne
-opnamefunctie
-batterij van 20u !!!! gaat lang mee
-kan ook worden gebruikt als externe HD
-geleverd met alle accesoires die ik ook had gekregen bij de aankoop; hoesje, oortjes, programma om muziek te synchroniseren enz. ...
-...
info
http://www.sandisk.com/Products/Item(1940)-SDMX4-4096-Sansa_e260_MP3_Player_4GB.aspx
Nog vragen of zelfs interesse pm me maar