Zorofroozo
Legacy Member
Ik verkoop mijn scherm wegens aankoop elitebook.
Het betreft hier een
22inch scherm met grote kijkhoek (170°/160°)
1680x1050
dvi (dhcp) en vga aansluiting
2ms respons tijd
8000:1 dynamisch contrast (1000:1 gewoon)
300cd/m² brightness
Zeer goede staat, geen krassen. Steeds met een speciale doek schoongemaakt.
Hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen? Een 40 euro?
Het betreft hier een
22inch scherm met grote kijkhoek (170°/160°)
1680x1050
dvi (dhcp) en vga aansluiting
2ms respons tijd
8000:1 dynamisch contrast (1000:1 gewoon)
300cd/m² brightness
Zeer goede staat, geen krassen. Steeds met een speciale doek schoongemaakt.
Hoeveel zou ik hier nog voor kunnen krijgen? Een 40 euro?