Archief - Samsung LE40B550

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shadowfox

Legacy Member
Misschien komt er binnenkort een nieuw TV toestel in huis en dan mijn huidige de deur uit.
Toestel is iets meer dan 2j oud, aangekocht in MediaMarkt Oostende.

Nooit verhuisd geweest, geen krassen, geen mankementen. Ben eigenlijk zeer tevreden van dit toestel maar wil overschakelen op iets groters (en 3D).

Specs: Samsung LE40B550 LCD TV

Aangezien er geen garantie meer is dacht ik aan 200~300 euro.
Graag jullie mening.

washikiki

Legacy Member
Spijtig dat er maar 1 USB poort aan is, voor de rest mooi tv'ke. Voor minder als 300 euro zeker niet wegdoen zou ik zo zeggen

peutie

Legacy Member
voor iemand dat er 300 euro voor wil geven zal je toch goed moeten zoeken vrees ik:/
tv worden altijd maar goedkoper en goedkoper..
maar ik schat hem tussen de 230 a 250 euro

Cruez

Legacy Member
peutie zei:
voor iemand dat er 300 euro voor wil geven zal je toch goed moeten zoeken vrees ik:/
tv worden altijd maar goedkoper en goedkoper..
maar ik schat hem tussen de 230 a 250 euro

Jup das het probleem. Dat je al toestellen vindt voor 100 € meer die nieuw zijn en zelfde of betere specs hebben.
Ik schat ook iets meer dan 200

Shadowfox

Legacy Member
Heb een minimumprijs van 250 lopen, raak ik hem niet kwijt voor die prijs dan kan ik alsnog zakken hé :)
Bedankt voor de feedback jongens!

Evil Skull

Legacy Member
Cruez zei:
Jup das het probleem. Dat je al toestellen vindt voor 100 € meer die nieuw zijn en zelfde of betere specs hebben.
Ik schat ook iets meer dan 200
Dit mag je me toch doorlinken hoor!!! Een tv van rond de 320€ (aja iets meer dan 200 +100€ zeg je) NIEUW en BETERE SPEC dan deze..:naughty::naughty: Graag zien:lol:
En dan ineens met 5hdmi poorten en 5usb poorten ook zeker?
Let see baby

Ik liet hem niet gaan onder de 300.. Grtz

Evil Skull

Legacy Member
Kan ik best geloven, ik had hem genomen had ik al geen 2 tv's..
Grtz

Cruez

Legacy Member
Cruez zei:
Jup das het probleem. Dat je al toestellen vindt voor 100 € meer die nieuw zijn en zelfde of betere specs hebben.
Ik schat ook iets meer dan 200

Had het op de 300 € vraagprijs. Dus een tv van 400 € vind je wel met betere specs.

Maar swat des te beter voor topicstarter dat ie verkocht is voor 300 dan? :eek:

Evil Skull

Legacy Member
Mooi, zal m zeker waard geweest zijn!

Mag je me altijd laten zien een betere nieuwe tv met betere spec vr 400€ (daar heb ik zeker intresse in!)
Grtz



Cruez zei:
Had het op de 300 € vraagprijs. Dus een tv van 400 € vind je wel met betere specs.

Maar swat des te beter voor topicstarter dat ie verkocht is voor 300 dan? :eek:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan