^MystiQ
Legacy Member
Wat zou dit beestje nog waard zijn ?
http://mobilnik.ua/testdrive/images/samsung_E360_41.gif
Heeft geen krassen op het scherm. Is een jaar oud en de batterij gaat nog altijd lang mee bij normaal gebruik.
Heeft destijds 250 euro gekost. Zou 100 een goede prijs zijn of zie ik het teveel. Oortjes en handleiding zitten er uiteraard ook bij ..
Mvg.
http://mobilnik.ua/testdrive/images/samsung_E360_41.gif
Heeft geen krassen op het scherm. Is een jaar oud en de batterij gaat nog altijd lang mee bij normaal gebruik.
Heeft destijds 250 euro gekost. Zou 100 een goede prijs zijn of zie ik het teveel. Oortjes en handleiding zitten er uiteraard ook bij ..
Mvg.
