Nieuwprijs is €240.
Sommige gsm's uit die prijsklasse verkopen hier met moeite aan de helft van de prijs, andere dan weer iets meer. €200 is wel wat teveel van het goede hoor. Mijn schatting kan best laag zijn, maar jouw voorbeeld is ook allesbehalve realistisch
Je kan uiteraard ook je eigen prijzen hanteren moest je de gsm verkopen, maar dan kan het evengoed zijn dat er geen reactie komt. Aan jou de keuze.