Archief - retro consoles schatting gevraagd

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

drk_vdr

Legacy Member
hoeveel nemen jullie aan dat dit nog waard is :

sega mega drive 16 bit + 1 controller
sega master + 2 controllers + 2 spelletjes
atari 2600 + 2 controllers + 6 spelletjes
atari 7800 + 2 controllers + 2 spelletjes
playstation1 + 1 controller + 7 spelletjes
1 game boy met 1 spelletje (zo'n oude grijze)

Dank

Private Joker

Legacy Member
drk_vdr zei:
hoeveel nemen jullie aan dat dit nog waard is :

sega mega drive 16 bit + 1 controller Megadrive I of II? 15 Euro console
sega master + 2 controllers + 2 spelletjes 15 Euro console, spelletjes (welke?)
atari 2600 + 2 controllers + 6 spelletjes 10 Euro console, spelletjes (welke?)
atari 7800 + 2 controllers + 2 spelletjes 10 Euro console, spelletjes (welke?)
playstation1 + 1 controller + 7 spelletjes 10 Euro console, spelletjes (welke?)
1 game boy met 1 spelletje (zo'n oude grijze) 10 Euro

Dank

Prijzen zijn zonder doos. Indien met doos, dan mag je eens foto's doorsturen voor de staat ervan.

drk_vdr

Legacy Member
spelletjes zijn:
Sega master : vigilante en golden axe
atari 2600 : 2 special pak's (met space voyage, fire alert, cavern blaster en city war), fortress defense, barzack, crystal castles, realsports tennis en Q bert
atari 7800 : food fight
ps1 : time crisis

de retro spellen zijn los, zonder doosje of handleiding dus.

dank

Dennoman

Legacy Member
De prijzen die PJ opnoemt zijn vrij nauwkeurig voor wat je er onder verzamelaars voor kunt vragen. Op eBay vang je misschien nog €5 meer.

Games zijn niks speciaals zo te zien, dus pakweg €2 per game.

Private Joker

Legacy Member
Met ontbrekende kabels en in de staat zoals op de foto mag je rekenen op een pakketprijs van 20-30 Euro.

drk_vdr

Legacy Member
Vind niets over het spelletje 'barzack' (laatste op de foto). Voor welke console is dit en hoeveel kan ik er nog voor krijgen denk je?

Private Joker

Legacy Member
Die blijkt ietsje zeldzamer te zijn, maar toch niet meer dan 5 Euro denk ik. Het is een shoot 'm up voor de Atari ook.

De enige die ik vind is deze. 150$ is ongeveer 9 Euro, maar daar moet je niet op af gaan.

drk_vdr

Legacy Member
Oké bedankt voor de info ;) Weet je iets over Fortress Defense? Kan je daar ook 5 euro voor vragen?

Private Joker

Legacy Member
Er zal daar wel iemand 50ct veil voor hebben om een setje te vervolledigen.

drk_vdr

Legacy Member
Heb wat opgezocht en blijkbaar is dat een 'V-case, een ongelicenseerde game die is uitgebracht in Europa. De zeldzaamheid en waarde van die games is nog niet bepaald. Blijkbaar zijn ze wel gewenst bij verzamelaars die er nu 15 euro 't stuk voor willen neerleggen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan